Normalde 15 martta planlı sezeryan olacaktıö bugün ki kontrolde bebeğin başı kanalda dedi pzt bir daha çağırdı aynı şekilde duruyorsa cuma g0nü sezeryan eğer biraz daha aşagı inmişsse pzt göndermem eve sezeryana alırım dedi şuam 37+3 haftalık uzandım dinlemiyorum 1 hafta inş daha bekleriz