flowers22 36+0 haftalığız 22 mart planlı sezaryen 2-3 gündür belimde kramp gibi bişeyler oluyor sağ ayağımı kitliyor biraz hareket edince düzeliyor başına bu durum gelen var mı arkadaşlar doktoruma söyledim bol su ve sıvı tüket dedi herhangi birşey önermedi 🥹
flowers22 Sedefkitir12- onun için demedim yaaaa sezaryen korkusu var mı demek istedim benim ilki normal bu mecburi sezeryan olucak çünkü
Sedefkitir12- flowers22 benim de ikinci sezeryanım olucak çok rahattım ilkinde de korkum yok o yüzden