Moonlight3793 Arkadaşlar her tarafım ağrıyor. Daha 11.haftadayım ve de dün çok yordum kendimi, bugun dayak yemiş gibi uyandım dün de canım acıyordu da bu kadar değil. Allah aşkına bitkisel ilaç önerin bana kullananız varsa..