Hamisbayan merves34 hurafelerden değil de aldığınız vitaminler saça gider bebeği yeterli besleyemez bence kestirmeyin ucundan kırıklarını alabilirsiniz ama
Ceviz6550 Ben daha önce kestirmedim bunda hamileligimde kestirmeyi düşündüm ama arada kaldım hurafelere inanmıyorum benim ki sonradan pişman olur muyum diyeydi
Nikomm Ben 3 kere kestirdim bebeğim sağlıklı çok şükür ve tombiş kilosu haftasına göre ilerde hurafe bunlar iyiyi kendinize çekin kötü şeyleri düşünmeyin