Tugcebngl Ebru3457 yok alttan muayenenin hiçbir zararı yokluk hamileliğimde 24 haftaya kadar alttan muayene oldum kanamam çok riskli gebelikti ördek bile takıldı o kadar kanamayla kaç kere şimdide 12 haftaya kadar hep alttan bakıldı bir zararı yok yani
Ebru3457 Tugcebngl peki daha önce doğum yaptınız mı yaptıysanız normal doğum muydu yanlış anlamayın benimde biraz kilom var kilo normal doğuma engel mi değil mi merak ettim ondan