Gebeliğimin ilk haftasında idrar yolu enfeksiyonum vardı bende antibiyotik kullandım bir sıkıntı çıkmadı şimdi 18+5 deyiz geçen hastalandım yine antibiyotik kullandım hastalığım geçince bıraktım vücutta ki enfeksiyon tedavi edilmezse antibiyotikten daha da zararlı artık gebelere uygun antibiyotikde kullanılıyor için rahat olsun kullanmamazlık yapma bence doktorunu dinle ben her antibiyotikte Kadın doğum doktoruma yazıyorum için rahatlasın diye sende sor için rahat olsun en azından