Kayrasmom_ Kızlar kıyafetleri artık yıkamaya başladım bi kısmını 30 derecede yıkadım trendyoldan aldığım üçlü zıbınlı takımlar çekmiş gibi geldi gözüme bi kaç takımda renkleri değişmiş gibiydi şimdide elde ördüğüm battaniyeleri alt açma minderi yastığı puset minderi vb şeyleri yıkıycam hangi programda yıkamam lazım minderler yastıklar mahvolsun istemiyorum elyafları bir tarafta toplanıpta deforme olmasını istemiyorum hangi ayarda yıkamak en doğrusu bilenler yazarsa sevinirim🌸
MorKelebek54 Kayrasmom_ hassas da yikasan iyi olur suresini de kisaltma ozeligin varsa sireyi de kisalt biraz ki cok fazla zarar gormesin
Ceviz6550 Kayrasmom_ hasasta yikayabikirsin renklerin karışmaması için renk karıştırmayan mendiller var onlardan kullandım ben memnunda kaldım
BabyAta Kayrasmom_ 30 derece de bile renk değişiyorsa kıyafetin kalitesi ile alaka. Rosmanda renk mendilleri var onlardan alın renkleri birbirine karıştırmıyor
Kayrasmom_ beyazkalp teşekkür ederim aklımda bulunsun bakalım bende öyle düşündüm ama yinede bilgi alıp öyle yıkamak istedim😊
MorKelebek54 Kayrasmom_ nence programlarini cekip at o sekilde anneler baksim fikir versin dsigim gini her makinada her orogram olmuyo nende benek giysileri orogrami yok mesela ama bazi makinalarda da bu program var bence benim dedigim gini resmini koy o sekilde bilgi verirler sana
Kayrasmom_ Pamuklular, sentetikler, narin ipek, yünlüler, durulama, karışık, ekspres 15/30 gibi programlar var hangisi en iyidir profilo marka çamaşır makinam 9 kg leke uzmanı olan