Ahmetleylabebek3840 Hamileanne Nasl anladın cnm peki ya çünkü yorumlarda bir iki kiis kızda demistide
chrysanthemum Yarı yarıya ihtimal var tahmin yapılmasını isteme sebebiniz nedir yargılamıyorum meraktan soruyorum herkes soruyor ama yorumlarda kız dıyen de var erkek dıyen de yani bir sonuç çıkmıyor ki
Naciyeaydin 3babynur sağ olasın canım bir oğlum vardı bir de kız nasip etti Rabb’im. hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah yavrucuklarimizi😇🤲