Kızlar selamm biz 28 olduk şükür ama hastane için çok kararsızım ben sincanda yaşıyorum sincan eğitim araştırmaya gidiyorum ama herkes gatayı ve etlik şehir hastanesini çok öneriyor doğum için.
İlk aylarda etlik şehirde takipliydim ama doktorları ve düzeni hiç sevmedim evimin yakınında sincan eğitim araştırmaya gidiyorum artık doktorumda çok iyi ama doğumu nerede yapacağım hiç bilmiyorum 🥲❤️
Lütfen yardımcı oluun🥰