bebisliozlem Acaba kimyasal gebelikti Ocak ayındaki ve ardından hemen hamile mi kaldınız 🤭 Aynısını Temmuz ayında yaşadım 🥹♥️ Kimyasal gebeliğin ardından çok şükür sağlıklı bir gebelik 🐣🍍