Kızlar dün gece ellerimde bi kaşıntıyla uyandım sonra ayaklarıma da vurdu kaşıntı sureklı kolonya sıkıp rahatlatmaya calıştım 32+5 haftalığım hemen yarın doktora gıtmelımıyım yoksa bıraz bekleymmı dun havuc suyu içtim acaba o mu dokundu dıyorum normalde havuç tuketen bırıyım kolestazdan korkuyorum bı hafta oncede karacıger degerlerım normaldi