Mayaaa34 Kizlar vergi leham var trendyolda mağaza acmak istiyorum eve destek olmak icin ne satabilirim en cok ne satiliyor ve trendyolda satis yapan varmi karli bi ismi ?
Maviii_98 Mayaaa34 trendyolda chat Asistanı olarak çalışmıştım en çok ne satılıyor diye Bi sıkalamız olmamıştı o yüzden net bişey diyemem ama gördüğüm kadarı ile ev araç gereçleri mutfak ürünleri gibi giyim en çokta elektronik diyebilirim gözlemlerim kadarı ile.
mavikalpvemavikalp Mayaaa34 valla satıcılar çok tavsiye etmiyor üstüne birde borçlu bile çıkıyorlarmış trendyol daha çok alıcı taraftarı çünkü kargo ücretiydi komisyondu astarı yüzünü geçiyormuş yani
Mayaaa34 mavikalpvemavikalp genelde saticilar bu sekilde soyluyor ama ne hikmetse satis yapmaktanda vazgecmiyolar anlamadim
Maviii_98 Tunzaliee elbette cv ile online olarak başvurmuştum daha sonrasında online görüşme yapılmıştı. Müşteri danışmanı olarak diyebilirim chat asistanlığına.
Rabiul Mayaaa34 ilk girdiğin zaman kesintisi çok oluyormuş kargolar da artık eskisi gibi değil 200 tl altını alıcı ödüyor ama ilerleyen zamanlarda kar oranı yükseliyor tabi
mavikalpvemavikalp Mayaaa34 valla ben senelerdir kullanıyorum evimi çeyizimi hep ordan dizdim şuandada hamileyim bebeğimin kıyafetlerinden tutun bezine kadar burdan aldım Ama ilk zamanlarki gibi değil artık fazla çeşit yok