Tgce_06
Dün kontrolde tartıldım 25+2 olduk 75 le hamile kaldım 77.62 çıktım. Doktora dedim neden kilo almıyorum evet az almışsın ama bünye meselesi ne güzel işte vermesi kolay olur dedi.. sağlıklı dengeli besleniyorum ve gerçekten en az 3 kitre su içiyorum geceleri de 1 litre bitiyo wc yle kanka oldum orası ayrı da 😂 sadece göbeğim çıktı belli oluyo ilerleyen haftalarda ne olur bilmem ama 85 le kapatsam mükemmel olur