Olumludusun Bebegim bu hafta çok hareketli değil.aksamlari hareket ediyor.gun icinde karnıma dokunup konusuyorum.sadece sertleşme oluyor.normal mi sizce. Benim haftamdaki gebeler sizde durumlar nasıl. Bu arada yalancı sancılarım da var.
aslhnkrts9 Olumludusun bende aynı durumdayım normalde çok hareketli olurdu gündüzleri de şimdi bi durgun diğer günlere göre normal sanırım
Pinarrrky Olumludusun ben 33. Haftadayim benim de iki haftadır sakin. Doktoruma söyledim muayeneye gittiğimde bir sorun yoktu yine de nst ile baktı normaldi herşey. Akşamları yemekten sonra iki saat sol tarafa yatıp tekme hareket vs saymami istedi on tekme yeterli sanırım
Olumludusun aslhnkrts9 inşallah normaldir. Normalde hareketliydi. şimdi az hareket edince tuhafıma gidiyor.
aslhnkrts9 Olumludusun bizim bile günümüz günümüzü tutmuyo öyle olunca benimde hareket edesim gelmiyor sol tarafıma uzanınca hareketlendi biraz benimki bugün karnım sertleşince korkuyorum bende baya
esmaerdemir Bende 32 haftalık gebeyim bende de aynı durum başladı yalancı sancılarım da arttı iyice ama yeri daraldığı için sanırım çok hareketli değil tatlı şeyler yiyip sola yatın hareketlenir