Umut_aras Normal doğumla alakalı bilgiler veriliyor sanırım ordaki bilgileri burda da paylaşir misiniz mesela şuan 33. Haftadayim normal doğumu kolaylaştırmak için ne yapmalıyım
Bekledigimmucizemm Umut_aras bence şu an birşey yapmayın bende 33 de plates ve hareketler yapmaya başladım yürüyüşler zaten hep vardı 34 de doktor bebeğin başı çok aşağı da erken doğum riski var dedi o yüzden 36 da başlayın plastes topunda hareketlere her gün yürüyüş evde temizliğini kendin yap otur kalk merdiven in çık bunlar hepsi normal doğumu kolaylaştırıyor bebeği kanala yönlendirip vücudu hazırlıyor
mavikalpvemavikalp Umut_aras 35 haftadan sonra perine masajı yapabilirsiniz birde pelvik taban egzersizi günde 3 kere Gitmediyseniz internetten ıkınma yöntemlerine bakın ıkınırken başınızı geri doğru değilde çenenizi göğsünüze dayayıp ıkınıcaksınız aslında çok güzel şeyler anlattılar ya keşke gidebilseniz
Umut_aras Bekledigimmucizemm onları yapıyorum yuruyustur falan ama yani benim normal doğurmam için 30 dakikalık yürüyüş yetiyor mu bunu merak ettim
Bekledigimmucizemm Umut_aras tabiki de sadece yürüyüş yetmez ama bebeğin doğum pozisyonu almasını kanala ilerlemesine yardımcı olur ancak dediğim gibi vücudu esnetmek lazım otur kalk perine masajları onu çok bilmiyorum ama plates olsun bunlar hepsi yardımcı şeyler en önemlisi düşünceler vücudunuzu ona göre hazırlayın
Byz0706 İlk gebeliğim de 35. Hafta da baslamıstım pilates yürüyüş perine masajı her şey denemiştim malesef rahmim her şeye rağmen çok zor açtı.. Herkeste işe yaramıyor sanırım inşallah kolay doğumlarınız olur yinede bunları yapın tabi ki