Elocann özet geçeyim 3 gün kendi sancıma ek suni sancı çektim ac Susuz 3 gün dayandım.3 cm açıklıkla yatmıştım hiç ilerlemedi 3. Günün son saatinde artık doktor sezaryana gidicek dedi bu gece doğurmazsa.Rahim gevşetici verdi 5 cm oluyor dedi zorlayınca sonra çubuk sokup suyumu kendi patlattı bebeğin kafasinida iyice yerleştirdi hemencecik doğurdum ama o 3 gün ay ay yani.İlk doğum da da suni verilmişti ama 6 saate doğurmuştum