Uffu Kizlar bu ara aşırı tatlı yeme isteğim var yarın şeker yüklemesi yaptıracam ama diyelim ki gebelik şekeri çıktı süreç nasıl ilerliyo ne demek gebelik şekeri riskleri vs yaşayan var mı
Mucizem_m30 Uffu bende bir hafta önce şeker yüklemesi yaptirdim hiç tatlı karbonhidratli şeyler yemem normalda ama şekerim yüksek çikti 1 hafta ön gün evde takıp et dedi doktor eğer hep yüksek çıkarsa insüline başlayacağız bir haftadir ölçtüm daha düşmüyor diyet yaptiğim halde bile
Sevkiyee Bende çıktı şeker diyet yapıosn liste verıo sana dıyetısyen şekerini evde her öğün ölçüosn aç ve tok olarak sonra dahılıye gosterosn eger düşmezse insülin baslıo ben basladm insüline malesef cok zor bir süreç 1 ay kaldı doguma ama baya zorluo bnı
1zehratun Sevkiyee diyet yaptığınız halde mi değişiyordu , banada verdi diyet takip ediyorum hep sınır çıkıyor şeker yüklemede 200 leri geçmişti