Aslanmom1 Kızlar bu marka testi ilk defa yaptım o yüzden net anlayamıyorum. 3 gün yumurtlamanın ardından bugün çatlama sanırım değil mi ? Belim ve kasıklarım da ağrı var zaten dün geceden beri. Yumurtlama akıntımda kesildi.
Snemrcan Aslanmom1 bende bu marka test aldım ne sıklıkla ilişki yaşadınız yumurtlama öncesi iki günde bir mi ve yumurtlama zamanı her gün öü
Aslanmom1 myangelson en alttakini bu akşam 8 gibi yaptım yine bi koyu geldi bana çatlama kesinmi acaba akıntım bitti de aslında test mi beni yanıltıyor anlamadım ki
myangelson Aslanmom1 çok silinmesi önemli değil Siliklesmeye başlayınca çatlama deniliyor zaten 🦋 yarın tekrar test yaparsınız daha da siliklesmis olur büyük ihtimalle
Aslanmom1 Snemrcan Yumurtlama birinci günü oldu üçüncü günü ve bugün. Bir gün arayla oldu hep sperm sorunuda olduğu için bizde. Sizin nasıl oldu. İkinci çizgi tamamen silindi mi sizden bende hep var ya
myangelson Aslanmom1 bir gebelik testi yapın bence ya böyle olmuyor normalde testte de sıkıntı olabilir ama bir gebelik testi deneyin bence
Annesiiy myangelson adetime 6 gun var bugun elime ovulasyon testi ulasti bir deneme yapayim dedim benimde kırmızı cizgin cikti koyuya orta derece yakinlikta ne anlama geliyor acaba normal mi ilk defa deniyecegim?
myangelson Aslanmom1 o zaman ya testlerde bir sıkıntı var ya hormonlarda olabilir bir kaç kere daha deneyin hala devam ederse bir doktora gidin olmazsa
myangelson Annesiiy adete yakin yumurtlama görecek olabilirsiniz veya hamilelik olabilir teste devam edin pik yapıp çatlama görürseniz yumurtlama gördüğünuz günden itibaren sayıp adetinizi 14 gün ileri atar adet gecikmesi olarak düşünmeyin o durumu. Testlerinizi buraya atabilirsiniz yorum yapılır