2lokummannesiii Artık lohusalık bitti ama kızlar tansiyonum yükseliyor ve bu beni çok etkiliyor. İnanılmaz. Hamilelikte yoktu. Benim gibi olan var mı geçti mi? Holter takıldı koluma bugün belli olacak sonuçlar.
2lokummannesiii Pamuk canım git doktora. Adalat başlıyorum ben. Holter sonucunda çıktı 14-10 olmuş en fazla küçük yüksek. Benim başım ağır oluyor. Canım bu sabah benimde köpürme vardı. Her gün hasta kalkıyordum yataktan.
Pamuk 2lokummannesiii Valla doğum yaptık yine bitmedi insallah tansiyon devamlı olmaz.Evde olcecek oluyorum unutuyorum.
2lokummannesiii Pamuk of ya ben sabah baktım 13-9 du uyandığımda 14-9 falan oluyor etkiliyor beni baya. İlaç başladı doktor. Kaç çıktı senin ? 12-8 mi
2lokummannesiii Pamuk göz seğirmesi tansiyondan mıymış? Benide etkiliyor işte 13 14 ama küçükte 9 benim o sıkıntı.
2lokummannesiii Pamuk şimdi ölçtüm bende 13.8-9 diğer kolumdan küçük olan 8 çıktı. Öf valla çok etkiliyor ilaç işe yarasa bari.
Pamuk 2lokummannesiii Hamileyken bikac kez 13 oldu gözüm seyirmeye başlıyordu.Simdi yine oluyor bazen.
2lokummannesiii Dilaraymss sen bir doktoruna söyle canım hamilelikte tansiyon iyi karşılanmaz. Biz doğum yaptık.