Seymaa1008_ Kızlar bebeğim yeni doğdu Sleepy kullanıyoruz ama çok pişik oldu krem de fayda etmedi Sleepy kullanıp yaramayan var mı hangi bezi önerirsiniz
umrumdadegil Seymaa1008_ bebekten bebeğe değişiyor aslında bende sleepy aldım çok sızdırıyor baby turco denedim ona geçeceğim
mavikalpvemavikalp Seymaa1008_ belki bezden değildir pişik olması Havalandırın bol bol ve ıslak bırakmayın sürekli krem sürmeyin
Ozgeee22 Seymaa1008_ Sleepy bizde pişik değil ama sızma problemi yaptı. Sürekli zıbın değiştirmek durumunda kaldım Allahtan stok yapmamıştım molfix e geçtik çok rahatız. Ne pişik ne de taşma sıkıntısı yaşamadık☺️
Seymaa1008_ mavikalpvemavikalp sık sık değiştiriyorum pamuk kullanıyorum yine oluyo ve geçmiyo bir haftadır böyle
Elfckmn Goon deneyebilirsiniz primaya en yakın bez deniyor onu aldım ben bu ikinci çocuğum ilkinde Molfix kullanmıştım ama ıslaklık göstergesini kaldırmışlar o yüzden tercih etmedim