Kızlar 27. Haftadayım şuan 2 gündür uykudan gözlerimi açamıyorum kan şekerim aşırı düşüyor o kadar su içmeme rağmen dilim damağım hiç su içmemiş gibi öğünlerimi yememe rağmen hala sürekli açım elimi oynatacak Halim yok sizce ne yapmalıyım kan şekeri düşüklüğünde bu durumu yaşayanlar ne yaptınız bebeğe zarar verir mi bu durum