Shr1Onder Selam 37.haftadayım. Haftası bana yakın olup aynı şeyi yaşayan var mı merak ediyorum. Bebek hareket ettikçe rahmin alt kısmında batma hissi oluyor. Doğuma az kaldığından mıdır acaba? Herhangi bir enfeksiyon yok bu arada.