Meltembzkrtt Merhaba kızlar 37+2 haftalık hamıleyım yarın doktorum kan iğnesi yada kan takviyesı yapacak bunu yaptıktan sonra doğuma alır mı bılgısı olan var mı
tuzlulimoon Meltembzkrtt bence almaz bende 34.haftadayım bana da önerdi doğuma hazırlık gibi düşünün malum doğumda da kayıp oluyor ya. Şimdi damardan almazsan doğumda kan takviyesi illaki gerekecek tarzında konuştu. Geçmiş olsun🌸