Mehmetars Cuma günü 40+0 oluyorum ama hiçbir belırtım yok cuma günü kontrolüm var suni almaktan korkuyorum denemedıgım bişey kalmadı ama hiçbir dogum belirtisi yok
Miracleee Mehmetars 39+1 benimde hiç ssnci açılma filan yok. Nisanim geldi geçen gün sadece. Bekleyeceğiz dedi doktorum. Ama doğurmak istiyorum artık
Kader-cevahir Mehmetars bende bugün 40 oldum gelen giden yok iki gündür vajinada aşırı baskı var bu kadar
yagmur_vera Mehmetars 39+0, geçen hafta Salı nişan da geldi ama hâlâ doğuma dair bir belirti yok denecek kadar az ağrılarım oluyor.
Mehmetars Miracleee bende ne nişan ne sancı ne bir belirti hiçbişey yok cuma günü kontrolüm var hiçbir belirti yok bende artık dogurmak istiyorum Rabbım yardımcımız olsun
Elifiko 39+5 te bianda doğuruvermıstım🤣 hiç belırtı yoktu hemde bendede aynı sekılde. Nişan gelmişti ama onla bırlıkte suyum sızmıs mecbur yatırmıstı hastaneye
Mehmetars Kader-cevahir kızlarımda 38 haftanın içinde dogurmustum bu defa oğlum olacak gelmek bilmedi
yagmur_vera Mehmetars Allah bağışlasın. Benim de ilk ikisi sezaryendi. İlk kızım 40+3 24 saat suni sancı sonrası sezaryene döndü. İkinci kızım direk 38+4 sezaryen oldu. Nasip olursa bunu Ssvd şeklinde ilerliyoruz bakalım hayırlısı ile nasip olur inşallah 🙏
Mehmetars yagmur_vera inşallah Rabbım yardımcınız olsun inşallah dilediğin gibi bir dogumun olur normalin sonrası cok rahat oluyor hemen ayaklanıyorsun zaten dogduğu an ne sancı kalıyor ne bişey gözün bebeginden baska bişey görmüyor
mimikii Mehmetars off ben de 39+4 oldum bi doğum belirtisi bile yok bugün nstde sancım 30la 60 arasıydı ama ben bi şey hissetmedim düzensiz diye doğum sancısı olarak değerlendirmediler şimdi de kasıklarıma kramp giriyor onun dışında hiçbir şey yok ne zaman doğacak bu bebeeekk
Mehmetars mimikii Rabbim bir an önce kavustursun günü saati var ama artık gücüm kalmadı benımde geceleri uyuyamıyorum yatakda dönemıyorum kuş gibi hafiflemek istiyorum