Lavin___ valla ben 2. Kez amelytta kurtulmusdum 3 delik vardı hemde açık amlyt yaptı kapandı ama bazen böyle akıntı oluyo tabi gözle görülmicek kada kaşıntıdan anlıyorum ama büyük tuvltu yapınca ıkınınca yani heralde acılma oluyo sonra geçiyor 😃 oturma flaan skıntm yok ama cok kötü hiç tamamen geçmiyor benm eşimn abisinde var ıkı parmağını sokarsın resmen öyle diyor yani eşi😃 oda 10 sene sonra tekrarlamıs, ben mahfolmsdm ama varya fenol kristal koydular amlyttn snra geçmedi canlı dikiş bile attılar mahfıkmusdjm