Silaybooo123 Arkadaşlar çatlak kremi ne önerirsiniz ve ne zaman kaçıncı haftadan sonra kullanabiliriz
Tugce-12 Canım ümidini kırmak istemem ama hiç kullanmakla alakası yok ben lierac kullandım bioil kullandım karnım çatlak içinde hiç fayda etmedi