bensu11 2 doktor değiştirdim 31. Haftamda Gülşah Dalgacı’ya geçtim. Geç olduğu için biraz tedirginde olmuştum açıkçası anlaşamazsak, ısınamazsam falan diye. Fakat 31 hafta gittiğim doktordan daha güzel samimiyet yakaladık kendisinde. Daha siz sormadan tüm sorularınızı cevaplıyor. Abartısız gittiğim en iyi doktor şuan. Muayene ücreti de sigortalı 1000₺ sigortasız 1200₺.