Flameanne bendede yoktu canım yanma ama kasık ağrısı vardı tahlil ve kültür verdim üreme çıktı kültürde antibiyotik kullandım şükür dün tahlilim temiz çıktı ama yoğun değilse enfeksiyonum ve haftan küçükse antibiyotik vermiyolar toz ilaç veriyorlar ben onuda kullanmıştım haftam küçükken etki etmemişti ama sana kuru dut suyunu öneririm kaynatıp iç enfeksiyona bire bir benim oda vesile oldu biraz