Ben de aynıyım hiç ağrıdan uyanmadım ama bende de öyle oluyor adet sancısı gibi hafif aşağıda 4-5 gündür var bu böyle. 32. Hafta, cumartesi ilk kez nst ye girdim hafif kasılma çıkınca yarın yeniden çağırdı doktorum gideceğiz bakalım. Soracağım ben de.