sariniz13 ilknur-karas bir arkadaşım gidiyor memnun ama bana muayene ve doğum ücretleri fazla gelmişti
ilknur-karas Evet banada biraz pahalı geldi başka hastanede araştırmadım açıkçası randevu bulup gitmiştim öyle , Meryem hanıma gidiyorum şuan memnunum ama gidenlere de bi sormak istedim nasıl buldunuz hastaneyi doktorları diye 😊 arkadaşınız hangi doktordu acaba
UmayAsya ilknur-karas Meryem hanım nasıl biri bende ona gitmek istiyorum sorularınıza nasıl cevap veriyor
Hanifekarasoy UmayAsya k.bakmayn gec gördum. Çoook iyi babacan bi adam sanki aileden biri gibi . Meryem hanımada gittim ama bülent beyden memnunum
Saruhanvemetehaninannesi_ Akın azman a gidiyorum özel muayenehanesine , artık hafta başından sonra yarım gün de medar da hizmet verecek eğer güleryüzlü işinde iyi senelerini vermiş bir doktor arayışındaysanız sadece bir kere Akın hoca da muayene olun 🙏🏻