32 haftalığım, sabah-akşam gynotardyferon, günde 1 kez osteoformula kullanıyorum. Osteoformulayı kesinlikle öneririm bu arada. Suda eriyen Kalsiyumu içerken zorlandığım için doktorumdan seçenek istemiştim. Ödenmediğini ama bunu içebileceğini söyledi. Gerçekten çok çok iyi geldi. Ağrılarım ilk günden geçti resmen kendime geldim. Pahalı ama hakkı bence. (Kalsiyum, magnezyum, d3, çinko içeriyor)