poyrazin_annesi28 esimin kuzeni vefat etti kaynanamla beraber yasin serif alip vefat eden kisinin ismini yapistirdik ustune. Olen kisinin ruhuna gitsin diue dagittik ama biz kendimiz bu sekilde tercih ettik herkez slil yaomak zorudna degil ua da illa bisi giturmek zorundalik diyime bisi de yok. Kadin kocasi tarafindan olduruldugu icin bizi derinden etkiledi bu durum o yuzden ruhuna gitsin diye onun adina yaptik rabbim kabuk etsin 🤲🏻🤲🏻 yakin biri olsa siz de bu sekilde isterseniz yaoanilirsiniz dicem ama akrab felan da degil bence bisi giturmek zirudna degilsin ama icim rahatcetmes dersen gul suyu ya da gullu lokum fekan götürebilirsin ☺️