ezgitortamic Sevgili anneler yakın zamanda çekirge dorukta doğum yapmış anne var mı ? Memnun kaldınız mı , hemşireler ilgili miydi ? Doğum ücreti hakkında bilgisi olan var mı doktorum dışardan gelecek
Lutulut ezgitortamic Bir arkadaşım doğum yaptı. Memnun kaldı fakat çıkış yaparken anlaştığı ücretin çok üstünde bir fiyat çıkardılar. Anlaşma yaparken doğum paketinin içeriğini öğrenmenizi tavsiye edebilirim.
Cgunes ezgitortamic selam canım ben Nilüfer Doruk hastanesinden yaptım.ve çok memnun kaldım inanılmaz temiz hemşireler çalışanlar çok ilgililer.Ben Aysenur hocada doğum yaptım mükemmel bir kadin.ilk dogumdu çok korkuyordum ameliyathanede müzik seti var düşün 🤭😂 şarkılarla dans ede ede beni doğum yaptırdılar.hemsireler başımı oksadilar tertemiz bir doğum oldu ve çok keyifliydi.kesinlikle Nilüfer Doruk 🙏 doğum ücretleri 25 bin falan sanırım.iki gece kaldim ben.
Cgunes Symnr166 yılbaşından önce yaptım.Evet Ayşenur kaya.ben çok memnun kaldım.hem hastane hem doktorumdan.cok rahat bir dogumdu kardeşim.Bana dua edersin.😊