Sibsibella Kızlar ikinci sezeryan doğumum olacak, devlet hastanesi takipliyim bugün gittim kan EKG istedi pazartesi anestezi den onay al gel gün verelim dedi çok heyecanlıyım 😍 ve aklımdaki herşeyi sordum çok iyi insanlara denk geldim bugunnnn
Sibsibella Ama doğum için 39 uygun dedi doktor tahmini 5 Nisan olur dedi sonuçlardan sonra netlestiriruz dedi