Benim kimyasal saç boyalarına alerjim var şuan da 15 haftalık hamileyim ben saçımı kına ve bitki tozları içeren bi boyayla boyuyorum instagramda bi sayfadan satın alıyorum doktoruma da danıştm doğalsa kullanabilirsin demişti içeriği tamamen doğal ztn doğal olmasa heryerim kızarıp şişerdi sizde doktorunuza danışıp bu şekil bi yol deneyebilirsinz fikir olsun