Hilaalc Kızlarrr bu hafta çatı muayenesi olucam doktorum söyledi ama ilk defa bukadar tedirginim hem özel bölgemi jiletle alıyorum mahçup olurmuyum Diye düşünüyorum hemde nedense çok Çekiniyorum ne yapıcam Bilmiyorum birde çatı muayenesi nasıl oluyor
Yenianne02 Hilaalc isterseniz ağdaya gidin ben de 37 de ağdaya gidecem doğuma kadar en azından götürür diye
mavikalpvemavikalp Hilaalc eğer normal doğum istiyorsan ayh uyh etme çekinme eğer öyle sesler çıkarırsan kasarsan kendini sen yapamazsın der sezeryan ol der o doktor neler neler görüyor yani seninki hiç bişey🤣🤣aç bacaklarını rahat ol sıkma kendini iki parmağını sokup çıkarıcak doktorunu şaşırt🙃
Svmatsvn Hilaalc Bende bugün gideceğim çok tedirginim doktorum vajinal muayene gibi korkulacak bir şey yok dedi muayeneden sonra tekrar yazarım 🌸
denizalismom Hilaalc ben geçen hafta girdim çatı muayenesine . Çok rahat geçti hiç kasmayın kendinizi. Ayrıca örtü örtüyorlar üzerinize doktor bakmıyor çekinmeyin. Ama tabi temizliğine dikkat edin 🥰
Hilaalc Yenianne02 Hazırlıklı olmak için her duşa girdiğimde temizliyordum ağda için uygun değilki , ama onuda düşünmüyor değilim
Hilaalc mavikalpvemavikalp Normal istiyorum normal gidiyor zaten şuan herşey umarım inş öyle olurum 🤭
Edos123 Hilaalc bende 33 haftadayım ağdaya gidicem canım jiletle alıyorum hep bir risk olur mu diye artık 36 da falan ağdaya gitmeyi düşünüyorum
Hilaalc denizalismom siz kaçıncı haftadasınız ve nerde yaşıyorsunuz 🤗 Sanırım benim tek çekindiğim o ve herzman eşimle gidiyorum muaneye busefer ona sen girme dedim hatta çekinirim dedim oda niyemiş diyo 😀 doktorumda erkek umarım iyi geçer
Svmatsvn Hilaalc korkulacak hiç bir şey yokmuş normal vajinal muayene gibi geçti ki önceki muayenelerimde daha zorlanmıştım bunda hiç bir zorluk yaşamadım ve hiç bir acı hissetmedim 1 dakika bile sürmedi gönlünüz rahat olsun 🤗🥰
denizalismom Hilaalc ben 38+0 da girdim şuan 39 oldum 🥰 Diyarbakır da yaşıyorum. bende hep eşimle giderim muayenelere hiç tek gitmedim. Ama o an zaten eşim diğer tarafta bekledi muayene kısmına gelmedi. Benim önce ki doktorum erkekti ve birkaç kez alttan ultrasonla muayene etti eşimde yanımdadyı hiç çekinmedim kasmayın kendinizi yeterli 🥰🙏🌸
Aybarssena Hilaalc bende çok tedirgindim ben çatala oturtacak sandım ama sedyede bacaklarımın açtırarak muayene etti eldiven giyip kayganlaştırıcı sıkıyor ve 2 parmağıyla yapıyor. Sağ sol hareketlerle ama 10 sn anca sürüyor kasma kendini yeter