Adelimm valla bende aynı durumdayım pazartesiden beri grip öksürük herşey var en son bu gece 1 saat uyuyup hep öksürükle uyandıktan sonra sabahın 6 sında boğazımın iki tarafına birer nokta srdüm sardım boğazımı tabi yine öksürdüm ama uyumuşum birazda olsa bu vicks konusunu bende çok merak ediyorum hem korkuyorum hem çare arıyorum