Geçen hafta ayagımı burktum bu arada 38 haftalık gebeyim haftaya sezeryan için gün aldık acile gittik rontgen cekınemedıgım için sardı doktor ayagımı bir hafta topal mopal idare ediyordum ama dun oyle bir sancıdıki ilk gün bile bu kadar agrımamıstı kırık cıkık catlak mı var ne varsa bilmiyoruz tabi doktorum gerek görülürse celik yelekle cekinirsin demişti en azından ne oldugunu ogrenmek için şimdi röntgen çektirsem sakıncası olur mu bebeğe yada durdum durdum dogduktan sonra mı çekiniyim mecbura kalmasam asla cekınmem ama ya daha kotusu olursa bebegım olcak ayaklanmam lazım sonucta dogduktan sonrada emzirme problemi var sanırım onu soruyorlarmış röntgende ne yapsam bilemedim 😢😢😢