38HAGX38 Hanımlar merhaba biraz önce bonyo yıkadım çamaşır suyu kullandım biraz soludum 8 haftalık olucaz bişi olur mu camı açtım temiz hava aldım yoğurt yedim bilgisi olan yardımcı olabilir mi şimdiden teşekkür ederim
Lorinnaysee 38HAGX38 bende her yere kullanılıım çok şükür kötü bir şey bırakmadı bende inşallah sizde de bşy yoktur