beybim0 sağlık ocağına gebelik bildirilmesi gerekiyor sağlık bakanlığı istiyor, kan isteniyor ara ara ,, bazı virütuk testler yapılıyor vit degerlerine bakılıyor kansızlık takibi yapılıyor bana , 20. Haftada asi için çağrılıyor, beta takibi yapılıyor