Svl2109 Merhaba ben 12. haftadayım geçen hafta yaptırdım herhangi bir risk görülmüyordu ama ben denemek ve emin olmak istedim. Sonucum dört günde çıktı, cinsiyeti kız olduğunu öğrendik sonuçla birlikte. Herhangi bir risk çıkmadı. İlk gebeliğim. Önümüzdeki hafta da ikili testin sadece ultrason olanına gireceğim, kan vermeyeceğim.