Hilaalc Nese_2770 Canım peki rica etsem e devlette ve e nabızda raporlar kısmında nasıl görünüyor raporum Bakarmısın
Tugbasuu Hilaalc ben 37+0 da çalışmıyordum çalışamaz raporu verdim zaten kanunen bu noktadan sonra çalışamazsın. Şimdi 37+3 üm haftaya Perşembe doğumum