18082018 özel demi oldunuz devlette mi benim 3 haftadir 2cm acilmam var ama.gelen giden yok daha bebeğimde kanala tam inmemiş 38+4 deyim şuan bu şekilde ilerlersek 40 da doktor suni sancı ile alacak neden beklemeyecek diye sorarsanız da gebelik şekerim var o yüzden suni sancı da çok ağır diyorlar korkuyorum kendi gelmesi içinde her şeyi yapıyorum ama biraz suni sancı olayı moralimi bozdu