20 haftalık hamileyim . 3 buçuk ay kilo almadım hatta 1 buçuk 2 kilo arası verdiğim zaman oldu . İştahım başlarda kapalıydı çok ama hiç aç bırakmadım kendimi . Şuanda da iştahım normal . Beslenmem hamilelik öncesine göre kıyasla aynı hatta daha az bile diyebilirim ama son bir ayda 5 kilo aldım . Tek fark hamilelik öncesi aralıklı oruç şeklinde besleniyordum 2 buçuk senedir . İlk öğünüm çalıştığım günlerde 12 buçuk diğer günlerde daha geç bile olabiliyordu. Akşama kadar yeme kısıtlamam yoktu mutlaka birşeyler yiyordum hatta bazen ana yemek tarzı bile yiyordum akşam yemeğinde de yiyordum normal kısıtlamadan akşam yemeğinden sonra da herhangi birşey genelde yemiyordum . Hamilelikte kahvaltı ekledim 9 buçukta yapıyorum. Öğlende öğle yemeği yiyorum ama çok az yiyebiliyorum, akşam yemeğine kadar da yemek yemiyorum belki kuru meyve vs atıştırıyorum akşam yemeğinden sonra bazen meyve yiyorum bazen hiç birşey yemiyorum . Bu ani ve hızlı kilo alımı korkuttu beni. Var mı benzer durum yaşayan . Uzun oldu kusura bakmayın .