Merhaba. Biz İstanbul’da yeniyiz o yüzden doktorlar ve hastaneler hakkında bilgi sahibi değiliz. Üç aylık hamileyim şimdiye kadar gittiğim doktorlardan çok memnun kalamadım. İki tane doktor önerisinde bulundular; birincisi Gaziosmanpaşa’da medi İstanbul hastanesinde Emrah Kızıldağ hocamız, diğeri de Bağcılar göztepe Şafak hastanesinde Sema Yılmaz hoca. Bu doktorlara giden var mı acaba? Rica etsem bilgilendirebilir misiniz