Asdf123 benim de böyle hem de epey bi zamandır . Bebeğim 21 haftalık oldu şimdi . Üstelik bir de yapışık dedi. Ben de çok tedirginim . Ve benim kanamam hep var . Bana da düşük , erken doğum risklerinden bahsetti bir de yapışıklık olması durumunda rahmin alınacağından . Sizi ne diyip korkuttu acaba . Ben çocuğum da ben de iyi olalım da , sağlıkla kucağıma alayım da diğer olan bitene razıyım artık :(