MorKelebek54 Kizlar suan da xl beden giyiyorum (alt) kac beden almam gerekir acaba bu hasta bezinden? Birde kac paket alinmali?
miniskesi MorKelebek54 yine xl alabilirsiniz geniş oluyorlar zaten. ben bir beden büyük almıştım ama bedenimi de alsam rahat olurdu. ben 2 paket kullandım inanılmaz rahat olduğu için. ama siz şimdilik bir paket alın bence kanama durumunuza göre alırsınız ikinciyi
Boncukk123 MorKelebek54 yine ben 😂 canım xl ya da daha rahat etmek istersen xxl al genel de 1 paket yeterli diyorlar çünkü sonrasında kanama azaldığı için pede geçiş yapılıyormuş ☺️
MorKelebek54 tatlibebegim_ bende xl alayim o zaman sıkıya da gelemiyorum zaten teşekkür ederim kac gun kulandiniz peki bu bezi
MorKelebek54 neanladinyurdagull bende 31. Haftamdayim 70 75 arasi gidip gekiyorum bende xl alayim o zaman e buyuk gelirse sizdirma gini sirun olmaz mi birde kac gun kullandiginiz acaba
Aryaam neanladinyurdagull rahatmu acaba bu kilotlar bnde nasip olursa sezaryan olucam çok fazla kanama oluyo ya ondan sordum
neanladinyurdagull MorKelebek54 hatırladığım kadarıyla yaklaşık 1 hafta falan kullandım 4 ay oldu doğum yapalım.Sonrasında pede geçtim
Busramom07 MorKelebek54 yok sızdırma olmuyor bir büyük beden daha rahat ettiriyor ve cok rahat işin bitnce yırt at kimsenn sana yardım etmesine gerek kalmıyor ama istersen tekli satılanda var öyle de alabilrsin daha maliyetli oluyor ama
MorKelebek54 tugmus kac beden giyiyodun kuzum normalde alt ben gebelikden sonra xl beden giymeye basladim alt lari
tatlibebegim_ MorKelebek54 ben kullanmadım dsha 31 haftalığım ama yorumları okuduğumda herkes xl daha rahat demişler
MorKelebek54 miniskesi bende xl almaya karar verdim kuzum tesekkur ederim dedigin gibi yakayim bksuna ikinci laket almis olmiyim belki bi iki gun kanamam olcak bi oaket bitmicek belkide duruma gore ikinci oaketi alirim teşekkür ederim tekrsr ☺️☺️☺️
MorKelebek54 Boncukk123 hosgeldin bacimsu😂 xl alcam kuuzm rahat olsun diue sıkıya gelebilen insan degilim hic bi oaket alicam ilk eger cok kanama olursa ikiniciyi alirim
MorKelebek54 Busramom07 paket olarak alirim kuzum tek li almaktansa daha iyi olir hem uyguna gelir tesekkur ederim yorumun icin ☺️☺️☺️
Boncukk123 MorKelebek54 hosbuldum canım 🥰 bende 1 paket alıcam nasib olursa şoka bazen geliyormuş takip etmek gerek trendyolda da var favorilere ekledim kendime çanta yapmaya başladığımda alcam inşaAllah sende yavaş yavaş başla çanta yapmaya ☺️🌸