Ebru3457 Bugün 39+6 oldum yarın 40. Haftam ama hiç gelen giden yok genital bölge ağrısı ve bel ağrısı dışında insan sancılarım başlasın diye dua eder mi ediyormuş valla😂 sizler ne durumdasınız nasıl başladı doğumunuz ne yapılabilir
Bekledigimmucizemm Ebru3457 bizim kız 35 de ve gelmek istiyor dinleniyorum bol bol ki 2 3 hafta daha dursun diye doktor durmaz diyor ama bakalım
Ebru3457 Fatma44 aynen canım Bencede öyle bebekten bebeğe değişiyor bizimkiler inatçı çıktı benimki de haftasını geçirecek gibi bakalım 😂
Ebru3457 neanladinyurdagull evet bence de bebekten bebeğe değişiyor genelde hep kızlar erken doğar diyorlar ondan
Bekledigimmucizemm Ebru3457 yok bir problemimiz yok aslında sadece başı çok aşağı da olduğu için erken doğma riski var
Moonlight7 Benimde kız 33den beri sancılarım var 3 4 günde bir hastanedeyim serumla durdurmaya çalışıyorlar sancılarımı bu cumartesi 36oluyorum artık erkenden gelcek benim cimcime artık sancı durdurmayacağız dedi doktorum 36dan sonra durmuyormuş zaten pek
Ebru3457 Moonlight7 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım herkezin ki farklı oluyor bende sancı gelsin diye bekliyorum artık 40 hafta olucak yarın
Mervegunesakbas Kızlar bende 39+3 üm dün nst oldu sancı yok belirti yok bekliyoruz bakalım Rabbim hepimize tez vakitte kolaylaştırarak kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼🤲🏼
Ebru3457 Mervegunesakbas canım bende 39+4 de gittim en son benimde öyle sancılarım 40 a kadar felan var hep doktorda normal diyip yolluyor 41 e kadar beklicem böyle giderse heralde
Miracleee Ebru3457 doktorum da 41 e kadar yolu var bekleriz diyor 😄 bekleyebilir misin ya da ister misin beklemeyi diye soran yok 😅😅