Kızlar selam 27+3 ten selamlar her gün uyandığımda ellerim de özellikle şişkinlik oluyor açıp kaparken bile ağrı hissediyorum yataktan ilk kalktığımdada ayaklarımın altı yanıyor resmen yüzüm gözüm de şiş hissediyorum ama o bir süre sonra geçiyor bu durum normal mi yaşayanlar var mı aramızda ödem topladığımız için mi oluyor yoksa herhangi bir durumun habercisi midir