Mervenur123 @Neslihan2425 tesekkur edrim elimizden gelen tek şey dua etmek inşallah rbbim sag salim kucgımza almyı nasip etsin burdada o güzel hberi verimeyi hepimize nasip etsin
Yasmiyy Neslihan2425 benim bebeğimde öyle 1 hafta gelişim geriliği var 39. Haftayız şuan bi sıkıntı yok doktorum endişelenecek bir şey yok dedi amniyosentez önerdi ama yapmadım
Milen7 Neslihan2425 merhaba kızım da tek arterdi hiç bir sorun yaşamadık, sadece kg alımı yavaştı. 2555 gr dünyaya geldi. Bir de suyu azdı bu sebeple 37+1 de doğum yaptım. Su azlığı damar eksikliğiyle alakalı değil demişti ama doktorum. İçiniz rahat olsun
esss_92 Milen7 merhaba canım çok sevindim darısı başımıza inşallah bebeği şimdi nasıl kaç aylık ve sezeryan mı oldun benim doktorum normalde Yapabilecegimi söyledi ama genellikle riske atmayıp sezeryan yaptığını söylüyor
esss_92 Neslihan2425 canım benim de bebeğim tek arter tek ven.. Şu an için gelişimi güzel gidiyor 25. haftadayım iki kez Perinatolojiye gittim çok şükür başka bir bulgur yok sadece bu ilerleyen haftalarda gelişim geriliği olabilir de olmayabilir de gönlünü ferah tut ilk öğrendiğimde ben de çok üzülmüştüm ama şimdi daha iyiyim sağ salim kucağımıza alırız inşallah
Muratseyma2015 Hiç korkma benımde öyle doktor tek tarafli olunca pek bsey ifade etmıyor dedi hatta şöyle dedi 2 taraflı olsa Bİle %20 gelişim geriliği yapar dedi tek tarafli olması hiçbsey ifade etmez dedi sadece tuzlu şeyler yemememi söyledi
esss_92 Muratseyma2015 kaç haftalıksınız acaba? Beslenmede ekstra bsey yapıyo musunuz bnm doktorum tek arter diye fazladan yeme demişti bebek kilo alsın diye normal beslenmene devam et demişti
Muratseyma2015 esss_92 22 haftalığım sadece doktorum tuzlu yeme dedi onun dişinda gelişimi haftasına göre uyumlu cok şükür genelde sorun olmuyormus tek taraflı